25 94 39 55

Om os

Hvem er vi?

Morten Bothmann 24 års erfaring som revisor har været med hos os helt siden starten. Han har en Cand. Merc. Aud. og en enorm erfaring med at lave regnskaber for små virksomheder. Han har også været med til at kvalitetssikre vores systemer hele vejen igennem og har tidligere gjort det samme for Visma.
Jens Hammer har arbejdet som revisor for den højt respekterede revisorvirksomhed BDO i 10 år og har her fået stor erfaring med alle slags virksomheder. Desuden har han arbejdet i diverse andre økonomifunktioner i yderligere 15 år. Af uddannelse har han en HD i regnskab.
David Andersen ejer og leder virksomheden og har en uddannelse indenfor International Business og 12 års erfaring som IT-iværksætter, og har bygget og leveret IT-løsninger til økonomistyring til blandt andet Tryg, TDC, Bluegarden, Europæiske Rejseforsikring.

Vores historie

Jeg hedder David Andersen og jeg har en uddannelse indenfor International Business, du kan læse mere om min baggrund på LinkedIn. Jeg er født og opvokset i Norge, men har boet hovedparten af min erhvervskarriere i Danmark. I 2006 startede jeg som selvstændig IT-konsulent. Ligesom de fleste andre mindre virksomheder havde jeg 100% fokus på driften af min virksomhed og fokus på at betjene mine kunder - og 0% fokus på mit eget bogholderi og regnskab.

Jeg betalte 6.000 kroner til en revisor, som beskrev dette som en “vennetjeneste”. I virkeligheden lavede jeg selv alle momsindberetninger, og det meste af bogholderiet. Dette brugte jeg typisk to vågen-nætter på om året. Det meste af tiden gik til at rode igennem og sortere en masse papirer og søge efter kvitteringer i min mail-boks, samt en hel del overspringshandlinger. I tillæg tog mit regnskab enormt meget fokus, fordi jeg var usikker på, hvor mange penge jeg til enhver tid havde til rådighed. Det år fik jeg en restskat på 120.000 kroner med en betalingsfrist på én dag.

Det kan gøres bedre – tænkte jeg. Jeg satte mig sammen med Morten Bothmann, der har en utrolig erfaring med at lave regnskaber for små virksomheder. Sammen kiggede vi på hvordan det hele kan gøres nemmest muligt, samtidigt med at vi ikke skal gøre vores kunder til bogholdere der blot får et system hvor de selv skal gøre det hele. Dette har resulteret i en ansvarsfordeling mellem kunder og os, hvor kunderne blot skal sende os deres bilag og lignende via email eller vores app, og så tager vi hånd om alt derfra. Dette har vi nu gjort i mange år og hjulpet tusindvis af virksomheder.